fredag 29 april 2016

Jag har visst vunnit SM-guld!

SM-bucklan kom på besök till Handelsbanken - och jag fick tillfälle att "frottera mig" med några verkliga stjärnor: Josefin Westerberg, Allis Nyström och Martina Stålvant! "Starstruck" var bara förnamnet!!!

Någon ridning blev det däremot inte för mig - p g a att Luleå Business Awards gick av stapeln (vilket man kanske kan ana av min klädsel!) Hamingja reds istället av Atli som även tränade samling från marken med henne - perfekt!!! Han konstaterade att hon var lite stel, vilket inte varit så konstigt eftersom jag under så lång tid bara fick rida rakt fram. "Men alla knapparna sitter ju där de ska - så det gick lätt att få henne mjuk och avslappnad!" sa han. Och i samlingen hade hon arbetat bra.

Lára drabbades däremot av vilodag... Eva hade planerat att rida men den bil hon skulle låna startade inte (hennes egen står på en båt på väg hit från UAE) och jag behövde min. Men i morgon har Lára och Eva förhoppningsvis bättre tur!

Inga kommentarer: