onsdag 30 mars 2016

Lára-lyrik!!!

Lára med sin medryttare Josefin!

Josefin och Lára fann verkligen varandra direkt - det är så jättekul! Varje gång hon ridit får jag lyriska meddelanden! (Det är det allra bästa med att ha en medryttare - att det finns någon fler som är "tokig" i ens häst!!!) Och nu kan jag inte låta bli att lägga ut några av dessa meddelanden - ni kommer att märka att Josefin har OERHÖRT gott omdöme när det gäller hästar!!! :-) :-)  :-)

Lára har verkligen gångjärv överallt! Och lyssnar fantastiskt bra! Jag behöver bara tänka på det vi ska göra så gör hon det Emoji smile Hon är en fantastisk häst!

Hon är den första hästen som lyssnar till mina tankar!

L'ara är en oerhört bra lärare!! Jag har aldrig ridit en häst som visar mig hur man gör på detta sätt!! Det är helt galet roligt!! jag kan nästan fråga henne "hur menar du nu?" L'ara bara "vänta så visar jag dig, sitt tillbaka och lär!"

Inga kommentarer: