onsdag 29 april 2015

Nål-groggy...

Idag var det dags för akupunkturbehandling nr 2. I o m att jag inte fick några våldsamma reaktioner efter första behandlingen (men däremot en hel del smärtlindring) vågade vi oss på ytterligare två nålar den här gången. Sjukgymnasten kunde se att det direkt bildades rejäla rodnader runt nålarna, vilket indikerar att de startat igång en process i kroppen. Och frusna jag blev också väldigt varm i hela kroppen under tiden jag satt med nålarna. För att sedan bli JÄTTETRÖTT efteråt. Vi får se om jag lyckas hålla mig vaken till dess Johan kommer hem från Umeå i kväll...

Adina har ridit Lára idag och Hamingja har vilat - så båda mina hästar borde vara riktigt nöjda med dagen!!! Och i morgon hoppas jag vara i form att rida igen - det ser jag fram emot!!!

Läste förresten en rolig status på Facebook. En tjej hade fått frågan från ett av sina barn: "Mamma vem älskar du mest - pappa eller hästen?" Varpå hon hör sin man ropa: "Jag vill INTE höra svaret!!!"  :-D  :-D  :-D

Inga kommentarer: