tisdag 16 december 2014

Hot stone-massage är UUUUUUNDERBART!!!


Idag var det åter dags för Hot stone-massage på Rosenday Spa - alldeles underbart!!! Till de som inte hunnit testa detta ännu säger jag bara: Gör det!!! Det är verkligen något alla borde unna sig - och ni vet väl att "friskvårdspengen" många har via sitt jobb gäller även för detta?! 

Det var en helt groggy Anna som stapplade ut därifrån - enda felet med behandlingen är att man inte får stanna kvar och sova på massagebänken några timmar efteråt..!!! 

Lycko-Lára och jag på Atlikurs

Men nu längtar jag SÅ efter mina FINA hästar!!! Och även efter solen, som skiner så härligt på bilden ovan!

Min fina Hamingja!!!

Det är ju faktiskt hela två dagar sedan jag var till stallet senast - inte underligt att abstinensen är SVÅR...!!! Men som tur är får jag göra något åt det i morgon efter jobbet - och fram till dess får jag tänka "det som inte dödar härdar...!!!"

Inga kommentarer: