fredag 10 oktober 2014

YES, YES, YES - nu bekräftat av veterinären!!!

Så här ser riktig lycka ut!!!

YES, YES, YES!!! I morse fick jag det även bekräftat av veterinären: Lára är FRISK!!! Så snart jag kunde ta mig från jobbet idag åkte jag förståss till Mariebäck för en SÅ EFTERLÄNGTAD ridtur med TÖLT!!! Bagateller som +1 grad och snöblandat regn kunde jag ju inte ta någon hänsyn till...!!! Och Lára blev förståss JÄTTELYCKLIG när hon äntligen fick springa lite!!! Fast som vanligt var ju matte tråkig bromskloss... efter drygt fyra månaders konvalescens tyckte jag att hon behövde ta lite lugnt. Men "lite lugnt" finns ju förståss inte i damens vokabulär ö h t...!!!

Sylvia, som kom körandes med bilen, stannade till och sa: "Du ser verkligen överlycklig ut!!!" Och jag kände verkligen hur leendet gick från öra till öra! Ändå var nog Lára den som var allra lyckligast av oss två!

Inga kommentarer: