tisdag 21 oktober 2014

Förståndigt men tråååkigt...

Nu är Lára frisk - och det är ju huvudsaken!!!

Själv har jag däremot legat däckad i magsjuka några dagar men idag var jag åter på jobbet. Fast jag har nog inte lyckats "vätska upp" kroppen ordentligt ännu för jag har känt mig lite matt och f f a konstant törstig hela dagen. Min plan hade varit att åka till Lára och rida en sväng efter jobbet. Men när arbetsdagen var slut kände jag mig så trött att jag istället sade till mig på skarpen: "NU ÅKER DU HEM OCH VILAR ANNA!!!"

Sitter nu här och försöker övertyga mig själv om att detta var oerhört förståndigt gjort - men känner mest att det var trååååååkigt...!!! Men det som inte dödar härdar heter det ju - och jag hade i alla fall inte lovat Lára att jag skulle komma ut idag. Det kommer att bli vilodag för henne i morgon också - för då står akupunktur på schemat efter jobbet.

Och nu är det soppan och ljudbok som gäller!

Inga kommentarer: