lördag 18 januari 2014

-26,5 i Mariebäck, "and still counting"...

Redan vid 18-tiden i kväll var det visst -26,5 i Mariebäck = överlägset köldrekord för i vinter och kallare lär det ju bli framåt natten!!! Här i Gammelstad har SMHI hotat med ner till -30 i natt, men ännu är det bara -24. Sylvia är bussig och fodrar hästarna hela helgen - för att vi "inhysingar" inte ska behöva vara ute och köra i värsta kylan. Något ridväder är det ju inte direkt...

För mig har det inte blivit många knop idag… den här "smyginfluensan" eller vad det är jag har håller mig fortfarande "på mattan". Men nu i kväll har jag pysslat lite med något jag aldrig provat förut - nämligen att göra en hemsida. Har blivit tillfrågad om att sköta Midurs hemsida framöver och första steget är ju att lära sig hur man bär sig åt! Spännande! 

Inga kommentarer: