måndag 31 december 2012

GOTT NYTT ÅR!!!



Ett riktigt gott nytt år önskar jag alla mina bloggläsare! Hoppas ni vill dela även 2013 med mig och Lára!

Lára har haft vilodag idag, medan vi ägnat oss åt våra gäster från Umeå och bl a gått sightseeingrunda här i Världsarvet Gammelstads Kyrkby. I morgon - på alla hästars födelsedag - fyller Lára 15 år. Och känner jag henne rätt önskar hon sig mest av allt att få komma ut och springa - helst riktigt fort! Så det tänkte jag ge henne!

Även min syster Kristina - som alltså firar nyår med oss i år - fyller år på nyårsdagen! Vad hon ska få i present tänker jag inte skriva här, ifall hon tjuvläser... Antagligen firar vi henne redan i natt, efter tolvslaget, eftersom Johan jobbar i morgon. (Som nykterist "prenumererar" han på nyårsdagen...!) Och så mycket kan jag avslöja att det blir Björn Ferrys LCHF-tårta i alla fall! (En nöt- och chokladbotten med vispgrädde och bär.) 

1 kommentar:

MalinS sa...

Självklart hänger jag med även 2013! Riktigt gott nytt år på er!
Kram!