onsdag 30 maj 2012

Tagit det soft



Tildra och Lára softar i hagen i Ragvaldsträsk.

....och softat i hagen i Mariebäck har Lára gjort sedan i söndags kväll. Matte har behövt flera dagar för att hämta sig efter tävlingshelgen - och det har nog inte skadat för Lára heller. Det har varit extremt intensiva dagar på jobbet också... den här tiden, fram till sista juni, är alltid årets mest intensiva tid för oss som jobbar med företag på bank. Fast det har egentligen varit rätt bra att det varit mycket. På jobbet har jag helt enkelt inte haft tid att känna efter hur trött jag varit eller hur ont jag haft. 

Men i morgon torsdag hoppas jag i alla fall orka med lite ridning efter jobbet. Det får väl bli ett lite uppmjukande pass i skogen, eftersom vi åker till Boden och tränar ökad tölt på ovalen på fredag och sedan är det ju dags för andra halvan av vår tävlingssäsong i helgen!


1 kommentar:

Sara sa...

Lycka till i helgen Anna! Tror jag ska åka och kolla på lördag om det blir fint väder :) Alltid roligt att se lite fina hästar!