fredag 4 maj 2012

HKH Prinsessan Asta af Mariebäck!!!



Får jag lov att presentera Sylvias nya valp: Asta! Hur söt kan man bli egentligen???!!! Asta flyttade från Trollhättan till Mariebäck i tisdags - på Sylvias 40 årsdag - och verkar redan riktigt trygg med sitt nya hem! Hennes pappa är korsning schäfer och storpudel medan mamman är storpudel. Ändå syns inte minsta lock i pälsen... blir spännande att se hur hon kommer att se ut när hon blir stor!




Asta i mitt knä. Hon har föresten samma födelsedag som prinsessan Estelle, så man kan väl säga att hon är HKH prinsessan Asta af Mariebäck?!





Innan Asta placerade sig i mitt knä låg Bam Bam och "softade" där. Jag satt ute och njöt i solen medan Lára åt hö. Och en katt resp valp i knät var verkligen "pricken över i"!!! Nu kommer Lára att få ledigt från mig i två dagar, för jag ska åka ner till Stockholm över helgen. 

4 kommentarer:

MalinS sa...

Uuunderbart söt valp!
Typiskt - när du åker till Stockholm över helgen åker jag till Skellefteå i över helgen.

sussi sa...

Jag och Madde saknade dig på ridlektionen igår. :/
Ha en bra helg i stockholm.

Kram

Anna sa...

Hej Malin! Något säger mig att våra resp packningar kanske har lite olika innehåll... I min finns festklänning & sandaletter... och nu håller jag som bäst på att fixa den franska manikyren. Och du...?!

Sussie: jag satsar på "revansch" nästa vecka! ;-)

MalinS sa...

Hahaha, ja min packning bestod av fleecelångkalsonger, täckbrallor, ridbyxor, varmaste N66 tröjan, raggsockor osv.
Bloggade precis om skitvädret i Umeå (skrev ju alldeles fel på ort också) i helgen.
Kungsan var nog vackrare är en blöt, snöig och alldeles för mjuk ridplan i Umeå.
Du förtjänade dock Kungsan mer av oss två!
Kram!