torsdag 2 februari 2012

BE-kortet är mitt!!!



YES!!! Och det var både enklare och billigare än jag trodde!!!

Bara en liten detalj... 



Det är tyvärr bara mitt internationella körkort som även innefattar BE-behörigheten. Ännu i alla fall. Jag hade skojat innan om att jag skulle försöka lura till mig BE-behörigheten på något sätt, när det internationella körkortet skulle utfärdas. Och så visade det sig att jag inte behövde luras alls - B i Sverige motsvarar tydligen BE utomlands. Men det är ju riktigt nesligt att det inte gäller i Sverige också - särskilt som det bara handlar om ynka 20 kg som jag skulle behöva utöka min tillåtna totalvikt! 

1 kommentar:

Lale sa...

Hej Anna, hur är det med dig? Hoppas allt väl. Det är så tyst på din blogg, även nu när termometern har stigit igen... Kram från Lale