måndag 12 december 2011

Snön ligger vit på taken...



...endast Kyrbytomten är vaken! 


Tyvärr verkar det dock som om vädret blir mindre mysigt resten av veckan... SHMI varnar för underkylt regn i natt/morgon bitti, regn fram till onsdag kväll och plusgrader t o m fredag... Var kan man reklammera sådant decemberväder??!!

Jag fortsätter att sakna City Rehabs varmvattenbassäng... Lára gör ju sitt bästa för att hålla igång min sjukgymnastik, men det räcker inte riktigt till... Känner hur jag bara blir stelare och stelare - och då får jag mer ont också. Varmvatten kan man visserligen få i badkaret istället, men det är desto svårare att ta ut rörelserna där som man kan i stora bassängen... 

Idag ligger jag dock lågt på alla fronter - så Eva rider Lára. Hoppas de har det riktigt roligt ute i "fluff-snön"!!!

Inga kommentarer: