tisdag 4 oktober 2011

Lycko-Láras motsats...



Trevlig utsikt från hotellfrukosten på Cape East - vi avnjöt den ute på en jättefin glasveranda!

Idag har jag varit på möte med min handläggare på Försäkringskassan. Och efteråt kände jag mig helt sänkt... Jag vet ju allt för väl att det fina ordet "rehabiliteringskedjan" i praktiken bara innebär att man räknar antal dagar som man omfattats av sjukförsäkringen. Men som vanligt ville jag så gärna tro att det ändå skulle ha någon liiiten betydelse hur man mår också...

När jag kom hem var jag allt annat än uppåt... som tur var ringde en god vän och när jag fått häva ur mig mina besvikelser fick jag tillfälle att berätta om min och Evas spa-upplevelser. Genast kändes ju allt lite bättre!

Eva rider Lára idag - har inte fått någon rapport ännu om vad de hittat på. Men i morgon är det min tur igen att få en dos lyckopiller i islandshästform! Oj, vad jag behöver det!

Inga kommentarer: