lördag 20 augusti 2011

Min lyckohäst är bäst!!!

Måste hinna med en superkort uppdatering innan ryttarmiddagen, som börjar om två minuter... för jag måste ju berätta om hur duktiga Lára och jag varit idag: Vi vann uttagningarna i båda våra klasser!!! Poäng på drygt fem i båda - jag är SUPERNÖJD! Och ändå är det en hel del som vi hade kunnat göra ännu lite bättre redan nu, om allt klaffat.

En av domarna skrev också: "Välridet" på domarkommetnarerna efter fyrgången, och det var ju jättekul! Fast om galoppen hade hon skrivit ABSOLUT inte fortare! Och det gick undan vill jag lova, måste fokusera mer på bromsen i finalen i morgon.

Håll nu tummarna för oss i morgon!!!

Återkommer med rapport om mina duktiga klubbkamraters prestationer! Nu till ryttarmiddagen!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis, va skoj å höra. Ni är jätteduktiga båda två :)

Lycka till imorn
Jonna

Anonym sa...

Grattis Anna, så himla roligt!!!

/Malin E

Anonym sa...

Grattis Anna och lycka till idag! :)

Tänk om ett år eller två, hur bra ska ni inte vara då? :o :)