tisdag 12 april 2011

"Mamma upp i dagen"


Matte kliar örat...



....sköööööönt!!!


Och som ni kan se kan man tro att vi går till samma frissa: båda har vi guldiga slingor på mörk botten!


Har inte varit i stallet idag. Och något extremt ovanligt är att det faktiskt är andra dagen i rad utan besök hos Feykir! :-O Har satsat på återhämtning efter helgens ridkurs istället, inkl träning i varmvattenbassängen på CityRehab. Under en lång period har jag inte orkat åka dit och träna efter jobbet som jag brukat... men nu hoppas jag komma igång igen. Kroppen behöver det ju definitivt! Har tränat i bassäng två gånger/vecka i alla år (d v s sedan 2003), men nu tänkte jag mjukstarta med en gång/vecka.


I morgon är planen definitivt att åka till stallet igen! Förutom pyssel med Feykir behöver Snarfari och jag repetera övningarna från Atlikursen medan jag minns hur det ska kännas.


Har föresten även IRL fått flera förfrågningar om var jag köpt mina suveräna ridstövlar i neopren - borde snart få provision från LaCrosse! :-)

Inga kommentarer: