torsdag 21 april 2011

Glad Påsk!


Glad Påsk önskar jag alla mina bloggläsare med en bild på den härliga påskkorgen som vi varje år kan glädjas åt utanför Handelsbanken. Tack parkförvaltningen! MEN se till att ta det lugnt i helgen...






...så att det inte slutar så här!!! :-O "Enom till straff och androm till varnagel..." skulle man kunna säga. (På skylten står "Don´t drink and fly!") Det är våra grannars husvägg och jag trodde först att det handlade om en felnavigering och tänkte att flygledar-Eva hade behövt styra upp det där lite! Men nu handlade det ju uppenbarligen om kvastfylla och då är det ju inte säkert att det ens hjälper med flygledarsupport...




2 kommentarer:

Anonym sa...

Glad påsk på dig med!!!!

Hälsningar Fredrika från Ystad

Anna sa...

Hej Fredrika! KUL att någon ända där nere hittat min blogg! Ystad är verkligen en mysig stad! (Svärmor kommer från Simrishamn och de har sommarhus vid Mälarhusen så jag har varit där nere endel.)