söndag 27 mars 2011

Simultanförmåga krävs!


Hrissla kopplar av!


Så där avslappnat kan dock inte jag ha det i eftermiddag. Det är nämligen BÅDE slutspelsmatch i hockey mellan Luleå och Skellefteå OCH samtidigt världscuphoppning! Och jag försöker följa båda parallellt via webben. Hoppningen direktsänds av svt play så jag följde den där fram till dess hockeymatchen började. Och hann då se den enda svenska deltagaren Malin Baryard rida felfritt. Har tyvärr inte möjlighet att se hockeymatchen utan istället följer jag Radio Norrbottens direktsändning i webbradion. Samtidigt som jag bevakar online-resultaten från hoppningen för att kunna växla över dit när omhoppningen börjar... nu är det dags för sista ryttaren så nu lägger jag ner bloggandet. Strax dags att byta strategi till att se omhoppningen på webb-tv samtidigt som jag tillfälligt följer hockeymatchen via Norrbottens Kurirens bloggreferat!

2 kommentarer:

Erik sa...

När det gäller hockeyn så kan du ju skippa de tre första perioderna.
Matcherna verkar ju ändå alltid gå till sudden.

Anna sa...

Inte alls fel tänkt... Så här med facit i hand skulle jag ha fokuserat på de 12 sista sekunderna i tredje perioden och stått över resten!