tisdag 1 mars 2011

Feykir dålig!!! Och jag är på andra sidan jordklotet...

Detta inlägg skrivs från Omans huvudstad Muscat. Vi är på kryssning vid arabiska halvön och skulle egentligen ha lagt ut från hamnen nu för att gå till Bahrain. Men det besöket är inställt av förståeliga skäl så nu är vi kvar här ett extra dygn. Vi hade det toppen - till dess jag fick ett sms av Sylvia: "Ring snarast ang Feykir!!!" Det visade sig att han inte mår bra... i värsta fall kan det vara fång! Men om vi har riktigt tur "bara" en allergisk reaktion på något han fått i sig. Han är ju inte tjock, går inte på bete, har inte haft foderbyte och som vallack har han inte heller några hormoner som kan stöka till det så här års... Inte roligt att få ett sådant besked när jag är så långt hemifrån!!! Men rent krasst kan jag ju konstatera att för Feykirs del är det bättre att Sylvia är hemma än att jag är det - och jag tröstar mig med att han inte kunde vara i bättre händer! Håll nu tummarna att det här går bra!!!

Inga kommentarer: