onsdag 23 februari 2011

Atli-kurs att se fram emot!!!


En bild från Atlikursen i april 2010.

Fick idag glädjebeskedet att jag har fått plats på Atlikursen 11-13 mars! Har missat flera kurser i rad, så nu stod jag bara på reservlistan... men som tur var lämnade flera andra återbud. "Den enes död den andres bröd" m a o! Innan dess ska förhoppningsvis Sylvia hinna träna Feykir en period också. Han är ju så stark och jag så svag... Men när Sylvia tidigare "ridit igenom" honom en period har det alltid varit mycket lättare även för mig att kunna sätta press på honom sedan.

2 kommentarer:

Linda sa...

Vad kul för er! Alltid lika roligt och spännande att fara på kurs. Speciellt fler dagars. Blir lite avundsjuk!!

Anna sa...

Hej Linda! Kurs är verkligen toppen!!! Jag är faktiskt nästan avundsjuk på mig själv! ;-) Det är såååå länge sedan jag hade möjlighet att rida kurs senast... så det behövs verkligen! Har hållit tummarna stenhårt för att jag i alla fall skulle få dela kurs med någon - och så får jag t o m en hel kursplats!!! :-D