söndag 16 januari 2011

Norrlands huvudstad

"Sundsvall ska marknadsföra sig som Norrlands huvudstad. Som stöd för anspråket hänvisar kommunen till en enkät med 2.500 personer, de flesta Sundsvallsbor.... Men frågan är varför inte fler andra norrlänningar fick svara på enkäten.

I ett varumärkesarbete är det i första hand de som använder produkten som man frågar, säger marknadsföraren Camilla Nilzén..."

Källa: Norrbottens Kuriren

Nu har jag en fråga till dig bloggläsare: Använder du möjligen produkten Sundsvall?!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej använder ej produkten Sundsvall.
Frågar man invånarna i tex Umeå så är Umeå deras självklara val ; )

Anna sa...

Då jag använde produkten Umeå i princip dagligen under min uppväxt är jag böjd att hålla med dig... Men som Lulebo sedan 11 år tillbaka skulle jag självklart aldrig erkänna detta offentligt! ;-)