måndag 13 september 2010

Töltträning i värmen





Om man töltat duktigt trots 18 grader i skuggan så får man gott kraftfoder - och då gäller det att städa upp allt man råkat spilla utanför hinken!

Helt otroligt vilken härlig värme vi har! Hade gärna ridit en låååång skogstur i det härliga vädret, men med tanke på älgjakten vågade jag inte utan höll mig längs bilvägen. Någon jättelång ridtur blev det inte där heller, utan ca 45 minuter med fokus på tölten.

När vi ökar tempot måste jag komma ihåg BÅDE att driva och att göra förhållningar, så Feykir inte blir alldeles för lång. Låter så självklart när jag skriver det, men när jag rider är det en HELT annan sak...!!!

Nu måste jag vila en stund så jag orkar hjälpa Johan med tapetseringen sedan. Ser verkligen fram emot när vårt hem inte längre är ett renoveringsobjekt utan ett sådan där ställe där man bor!

Inga kommentarer: