söndag 12 september 2010

Morgon 2 i stallet


Feykir kan tänka sig att dela frukosten med Krummi. Ännu en dimmig morgon - både utomhus och i mitt huvud. "Ögonen öppna, men inte vaken" skulle jag beskriva mitt tillstånd. Hoppas det blir bättre när kroppen vant sig vid medicinen. Fast på tisdag ska jag höja dosen ytterligare...

Det blev ingen ridning för mig idag - när hästarna fått sitt åkte jag hem igen. Nu ska jag vila och sedan ska vi förhoppningsvis ÄNTLIGEN börja tapetsera vardagsrummet! Nu har vi kommit till det stadium i renoveringen där även jag kan vara delaktig - att skära till tapetvåderna är min "nisch" och något som funkar även när det gör ont överallt.





Har skickat lite trädgårdsbilder till min trädgårdsintresserade (dagens understatement) mamma och tänkte att även ni kunde få njuta av New Dawn-rosens vackra blommor!

Inga kommentarer: