tisdag 3 augusti 2010

Havsbad och ridning!


Idag tog vi M/S Stella Marina ut till Sandön där vi njöt på stranden hela dagen.



Innan vi åkte hem igen åt vi god middag på Klubbvikens havsbad - med denna fina utsikt från vårt bord på uteserveringen!






Efter en snabb tepaus hemma var det sedan ÄNTLIGEN dags att åka till Feykir. Då fick jag ytterligare "vattenupplevelse" - när jag åkte över med färjan var det så här fint!






Nej, nu får det vara slut på naturtramset - ni vill väl se hästar, eller hur?! Här står Feykir och gömmer sig mellan sina favoritdamer: Tildra och Hremsa. Han försökte väl hålla sig undan för att få en extra vilodag efter kursen! Men jag hade förståss inget problem att hitta honom - ser jag bara Tildra och Hremsa vet jag ju precis var jag ska leta!


Det blev ett ridpass på ridbanan, utifrån de instruktioner Atli gav mig efter sista lektionen i fredags. Riktigt svettigt för oss båda - men förståss nyttigt att repetera medan jag minns både vad Atli sa och hur det ska kännas! Jag tror Feykir fortfarande var ganska trött och öm i musklerna efter helgen - för det krävdes en hel del jobb för att få till traven på volt. Får ta en lugn "stretchingtur" i skogen i morgon!




Dagens outfit! ;-)

Inga kommentarer: