torsdag 3 juni 2010

Regnet VRÄKER ner...

...så det är väldigt skönt att sitta inne vid datorn med en tekopp! :-) Har varit på City Rehab och tränat i bassängen efter jobbet idag - det var verkligen jättelänge sedan sist! Och det märktes när jag skulle göra mina övningar också... smidig som ett kassaskåp var jag och många av övningarna gjorde t o m ont... Min läkare har sjukskrivit mig på 25 % igen fr o m i tisdags - men det återstår ju att se vad Försäkringskassan säger om det... I väntan på besked från dem har jag i alla fall nedsatt arbetstid så nu hoppas jag på att så snart som möjligt orka öka träningsdosen igen för att optimera mitt "mående".

Håller som bäst på att gå igenom Johans bilder från Skellefteåtävlingen för att sedan lägga ut några av dem här. Håll utkik!

Inga kommentarer: