tisdag 18 maj 2010

"After bath"

Har varit på Sunderby Sjukhus och tränat i varma bassängen - och det var uppenbarligen PRECIS vad min kropp behövde! Nu känns det faktiskt som att jag har en HELT annan kropp än den jag hade i morse! Men så var det faktiskt nästan två veckor sedan senaste bassängträningen... Förra tisdagen orkade jag helt enkelt inte och i torsdags var City Rehab stängt p g a Kristihimmels-helgen. Det är verkligen tur att jag har Feykir - som finns till hands för träning alla möjliga tider, vardag som helg! Om jag bara varit hänvisad till de träningstider jag kan få på sjukhuset resp City Rehab hade jag blivit ÄNNU stelare och fått ÄNNU mer ont!



Alldeles ljuvligt att ta igen sig efter badet genom att ligga i en solstol på altanen. Det är JÄTTESKÖNT ute fortfarande, trots att solen nu försvunnit runt hörnet!

Inga kommentarer: