fredag 19 mars 2010

Illa, illa...

Smärta är inte roligt... men den närmast förlamande tröttheten fibromyalgin också ger är faktiskt ännu värre! Den har "smugit" sig på mig under veckan - "heltidsarbete är visst inte min grej" sa jag till en kollega i går eftermiddag för då var det riktigt tufft på jobbet. Och idag har jag inte ens orkat gå dit utan bara legat hela dagen, med värk och "bomull i huvudet".

De senaste fem dagarna har det bara blivit träning två gånger - en gång i varmvattenbassäng och ett ridpass. (Det optimala för min kropp är ju träning 7 dagar/vecka.) I går hade jag tid i City Rehabs bassäng efter jobbet, men när jag hade behövt det som bäst var jag helt enkelt för trött. Att köra direkt hem var tillräckligt ansträngande... INTE bra om det fortsätter så här!

Inga kommentarer: