torsdag 4 mars 2010

Nästan ett mirakel!

I går red jag lektion för första gången på nästan 3 månader. Vad ska man lämpligen göra sedan?

1. Stretcha
2. Stretcha
3. Stretcha

Och det gjorde jag ju förståss, eller...?

1. Nej
2. Nej
3. Nej...

Var så trött efter lektionen att jag faktiskt helt glömde bort stretchingen... När jag vaknade i natt av våldsam kramp i ena vaden påmindes jag desto tydligare! Räknade med våldsam träningsvärk överallt idag - jag får ju nämligen träningsvärk för minsta lilla...

Men till min förvåning har jag faktiskt knappt haft träningsvärk alls idag! Mycket märkligt! I princip ett mirakel skulle jag säga. Eller är jag kanske extremt vältränad?! ;-) Jag äter i alla fall samma kost som vår senaste guldmedaljör i skidskytte...!!!

Om Feykir hade träningsvärk idag vet jag inte, han har i alla fall fått vila för jag har tränat i City Rehabs bassäng efter jobbet.

Inga kommentarer: