tisdag 23 mars 2010

34,6 grader varmt...

...i bassängen på Sunderby sjukhus i kväll - härligt!!! Har haft så ont i ländryggen sista tiden, vilket antagligen (som vanligt) beror på att jag inte lyckats bibehålla tillräckligt mycket rörlighet i bröstryggen. Då blir ländryggen överbelastad och signalerar "HJÄLP!!!"

Det har ju inte blivit så mycket träning på slutet, har varit för trött, så jag gissar att det är orsaken... Alltså gäller det att träna och stretcha mer - men stretcha f ö r s i k t i g t! Det är så lätt att jag tar i lite för mycket och då får jag rejält ont i bröstryggen istället... Men i kväll, med varmvattenbassäng och varm bastu, lyckades jag nog "hitta balansen". Bröstryggen känns lite mer rörlig, utan att göra ont.

Feykir har haft ledig dag idag. I morgon är det dags för veckans höjdpunkt: ridlektionen! Hoppas vi båda vilat oss i form till den!

Inga kommentarer: