lördag 20 februari 2010

Det är lite svalt...

När jag steg upp i morse blev jag så glad när jag såg ut genom fönstret: solen strålade på den gnistrande snön! Men så råkade jag titta på termometern: - 29 grader!!! Inte ridväder precis...

Fast solen värmer ju faktiskt redan så här års - en stund senare när jag plockade fram mobilen för att fota visade termometern redan lite "mildare" temperatur:




Och nu - tre timmar senare - har temperaturen kommit över -25 (alltså det är varmare än -25). Men fortfarande tveksam ridtemperatur för en köldkänslig person som jag... Men det känns ju faktiskt som ett "slöseri" att inte rida när man tittar ut genom fönstret och ser hur VACKERT det är ute!!! Jag får väl fortsätta att kämpa med mig själv så får vi se om jag ändå gör ett försök eller inte...

Inga kommentarer: