tisdag 1 december 2009

Feykir motionerar på egen hand!


Ja, i alla fall utan mig. Sylvia ringde nämligen i kväll och undrade om hon kunde rida Feykir när hon skulle rida ut med ett gäng lektionsryttare. Perfekt - särskilt som jag själv var för risig för att rida idag.


Spruträdda Anna har varit så MODIG idag och vaccinerat sig! Ännu har jag inte alls ont i armen, som endel verkar få. Peppar, peppar! Men jag är JÄTTETRÖTT! Ögonen följer liksom inte med när min hjärna försöker få dem att flytta på sig... Antar att det beror på sprutan. Så det blir en lugn kväll hemma framför tälgstenskaminen. Håller tummarna att jag INTE hör till dem som drabbas av feber och andra tyngre biverkningar - jag vill ju rida lektion i morgon! Det är ju dessutom terminens sista så det blir lääänge innan nästa chans.

Inga kommentarer: