lördag 28 november 2009

After work med hästtema!

I går eftermiddag/kväll var jag på "after work" med ett gäng trevliga hästmänniskor. Det började redan kl 17 - perfekt för mig som alltid är så TRÖTT! Carina E, som har stallet där Reykur stod under våra första år i Luleå, hade sammankallat - ett mycket bra initiativ! Där fick jag också tillfälle att träffa min "blogg-idol"! Hon heter Petra Freudenthal och skriver en jättebra blogg på Norrbottens Kurirens hemsida. Den tjejen kan verkligen uttrycka sig! Bloggen har varit "semesterstängd" en period, då hon varit i Afrika. Men nu har den ÄNTLIGEN "öppnat" igen. Och det var ju trevligt att få träffa Petra IRL och berätta hur mycket jag uppskattar det hon skriver! Tjejen är förståss islandshästfantast - men det är väl självklart?! ;-)

Inga kommentarer: