söndag 13 september 2009

Bilden som säger allt??!!




Behövs fler bilder än den här från Midurs SM-kvaltävling?! Jo, lugn - det kommer fler! Om inte annat måste ni ju få se lite mer av Feykir, nu när han är så smal och snygg! Och det kommer nog lite andra bilder också så snart jag hinner och orkar. Nu är det dags för varmt bad och streeeetching - det behövs...

Edit: badet fick vänta - bara MÅSTE lägga in en töltbild med min FINA häst!!! (Från B-finalen i T8 - som vi VANN!!!)





... slänger in lite vänster galopp också - som bonusmaterial! (Från A-finalen i V5 - som vi också VANN!!!) God natt!

2 kommentarer:

Jonna sa...

Grattis Anna, du var väl värd den där rosetten. Du har jobbat bra för att komma till första platsen.

Jag kommer läsa din blogg flitigt i vinter för att få många bra tips nu när jag "blir med häst" igen.

Anna sa...

TACK!!! Är så OERHÖRT glad!!!

Men så spännande att du ska bli hästägare igen - det hade jag missat! Stort GRATTIS i förskott!