torsdag 13 augusti 2009

Vad gör Feykir idag?




Kanske har han det lika mysigt som Gabriel hade det i lördags?!




Feykirs matte har i alla fall tränat på CityRehab - där hon hade egen pool! Det kändes väldigt lyxigt att ha bassängen helt för mig själv! Tjejen i receptionen sa att det är många som inte kommer igång med träningen igen förrän i september. Efter ett uppehåll med bassängträningen under semestern har jag tränat en gång/vecka de senaste fem veckorna och fr o m nästa vecka återgår jag till min normalnivå med två träningstider/vecka.


(En effekt av fibromyalgin är nämligen att jag får VÅLDSAM träningsvärk om jag inte trappar upp träningen mkt långsamt. Det optimala för mig är att anstränga mig "lite lagom" - och på samma nivå vecka efter vecka. Jag har ju visserligen ridit väldigt mycket hela sommaren - men eftersom det inte är precis samma muskler som används då måste jag ändå ta det försiktigt med bassängträningen från början.)

Inga kommentarer: