söndag 8 mars 2009

Bläää vilken skitdag!!!

I går kväll analyserade jag gårdagens ridpass och kom fram till hur jag skulle rida idag för att det skulle gå mycket bättre. Sedan vaknade jag i morse med värk överallt... så dagen har tillbringats i sängen istället... Vilket slöseri!!! Har förutom "den vanliga" värken dessutom mer ont i mitt operationsärr igen...

Hur kan man se något positivt i detta? Ja, det skulle väl vara att det är bra att jag "gör undan" det här nu så att jag kan rida Atlikursen nästa helg. Hoppas verkligen att jag är bättre då!

Johan har i alla fall fixat vårt trasiga fönster! En av rutorna på ena reservfönstret var hel så han plockade loss den och har nu kittat fast den på ordinarie fönsterram. Tänk att han BÅDE kan laga människor och saker!







Ljufa och Mysla gillar också Johan!

Inga kommentarer: