torsdag 5 februari 2009

Varmt bad!


Tränade i varmvattenbassängen idag igen. Det var ju inte riktigt som på bilden ovan... men jag blundade och försökte tänka mig att jag var tillbaka på Maldiverna! Att vattnets skvalpande mot bassängkanten i själva verket var vågorna mot stranden.

I tisdags, när jag bassängtränade för första gången sedan i november, tog jag det väldigt lugnt och eftersom jag dessutom varit så jätteförkyld dagen innan hoppade jag helt över konditionsdelen av mitt träningsprogram. Men nu har förkylningen lugnat ner sig igen - peppar, peppar - så det blev ett kortare konditionspass i alla fall.

Stretchade ordentligt och precis som i tisdags var det VÄLDIGT tydligt att det behövdes! Sedan var det dags för den varma bastun - och då kändes det verkligen som att jag var tillbaka på Maldiverna igen!

Inga kommentarer: