torsdag 19 februari 2009

Nu är det upp till er!

Efter inspiration från Malin Schön har jag precis bestämt mig för att lägga till möjlighet att kommentera mina blogginlägg. Så nu har alla ni läsare möjlighet att komma med kommentarer och synpunkter! Har varit mkt tveksam till denna funktion tidigare, då jag hört andra som fått en massa otrevliga kommentarer. Men nu har jag bestämt mig för att ge det en chans i alla fall.

Man waal voog nan´ting å´! som min morfar brukade säga. (För ev läsare som inte är helt bevandrade med Skelleftebonnska kan jag berätta att det betyder ungefär: "Ibland måste man ta en risk!") Min morfar var visserligen en ganska försiktig man - men han vågade säga så i alla fall! :- )

Så nu tar jag en risk. Sedan är det upp till er läsare - blir det inte tillräckligt "smöriga" kommentarer så kanske jag tar bort funktionen igen! ;-)

3 kommentarer:

Jonna sa...

Jaaa, men va kul att man kan kommentera nu. Det går ju att ställa in så att du kan granska kommentarerna innan dom publiceras.

Anonym sa...

*smörar till som F*N*
Hej Anna-gullet! men Tiiiitta vad fiiiint du gjort här...åh , Gud vad gulligt!
*tindrar med ögonen*

Anna sa...

Det hade jag ju kunnat gissa, att just ni två skulle vara snabba! :-)

Jag bestämde mig för att satsa fullt ut enligt morfars devis - så får jag väl ändra till förhandsgranskning ifall ni blir för ostyriga!;-)

Och Malin, visserligen äter jag LCHF (LowCarbHighFat) men det finns kanske en övre gräns för smöret även för mig! ;- )