tisdag 10 februari 2009

Jag gör upp planer...

...men ibland planerar min kropp annorlunda.... Idag var det så i alla fall. Min plan var att rida på morgonen, eftersom jag inte började jobbet förrän till lunch. Men när jag vaknade på morgonen hade jag ont överallt... Ja, inte våldsamt ont, men ungefär som rejäl träningsvärk i hela kroppen. Termometern visade dessutom på -19 grader. Hade inte sovit så bra heller (med ont i hela kroppen är det svårt att ligga bekvämt...) Så efter frukost och lite värktabletter gick jag faktiskt tillbaka till sängen och sov nästan två timmar till! :- O

När jag vaknade igen var det strålande solsken - och bara 7 minusgrader. PERFEKT ridväder med andra ord!!! Men, då var det hög tid för mig att åka till jobbet. Det kändes verkligen som att jag slösat bort en förmiddag... :- ( Men, men som vanligt är det bara att gilla läget. I morgon har jag i alla fall planerat att rida efter jobbet. Håll tummarna för att min kropp inte planerar annat - så att jag får något mer intressant att skriva om här!

Inga kommentarer: