torsdag 9 oktober 2008

Digitala rosa bandet!

Hade tänkt köpa ett digitalt rosa band i år - istället för det vanliga i tyg. Men tyvärr får jag det inte att fungera... beror troligen på att jag har Windows Vista...



Ni som har andra operativsystem - eller är mer tekniska än jag - kan ju göra det i alla fall! Det digitala rosa bandet kan man både skicka med i alla sina mejl samt lägga på hemsida eller blogg!



http://www.digitalarosabandet.se/



Får väl trösta mig med att tygbandet - som jag får köpa istället - är designat av Ingegerd Råman i år. Jag tycker det är kul att de har olika design på banden! Förra året var det Lars Wallin - han dekorerade "sitt" band med en elegant länk. Och året där före var bandet designat som en randig trasmatta. Eller var det tvärt om?! Nu sviker mig minnet... Hur årets band är dekorerat? Ni får köpa och se efter!

(Feykir har vilodag idag för jag har tränat i varmvattenbassängen. I morgon ska jag rida igen - då blir det sista ridturen innan USA-resan så det gäller att ladda ordentligt!)

Inga kommentarer: