torsdag 11 september 2008

Feykir har ledig dag idag

... för efter tandläkarbesöket åkte jag till bassängen för att träna och stretcha. Är fortfarande ganska förkyld (nu är jag inne på åttonde dagen!!) så det blev bara lugn träning. Kanske har förkylningen hållit kvar sitt grepp p g a att jag inte tagit det tillräckligt lugnt...jag har ju faktiskt ridit tre gånger under de här åtta dagarna... Kanske hade det varit bättre att avstå ridningen helt? Fast ridabstinens är ju verkligen inte att leka med heller! Nästan lika stor hälsomässig riskfaktor som rökning skulle jag tro! ;-)

Nu på söndag kommer en av lokaltidningarna för att göra reportage om vår ovalbana på Bodentravet! Man vill ha dit så många ekipage som möjligt förståss. Jag ska kolla om jag kan åka dit med Feykir. Det vore ju ett lämpligt tillfälle att rida lite på banan också - helgen innan Midurs hösttävling!

Inga kommentarer: