måndag 9 juni 2008

Dagen efter...

...oj, oj, oj... nu har jag suttit TRE timmar och gjort en första grovrensning av de ca 1600 bilderna Johan fotat... samt lagt in några i de tidigare blogginläggen från tävlingen. Mer bilder kommer succesivt framöver, allt eftersom jag får tid!

Igår, strax innan jag skulle gå och lägga mig, fick jag i uppdrag att skriva en kort artikel till NSD (en av lokaltidningarna) om tävlingen. Denna skulle publiceras tillsammans med en av Johans bilder på ungdomsryttaren Rebecca Nilsson när hon rider flygande pass på sin Hending. Det blev lite hastigt och lustigt, men jag skrev ihop lite i alla fall. Artikeln finns nu publicerad på NSD:s hemsida, fast bilden lyser ännu med sin frånvaro... Förhoppningsvis kommer både artikel och bild i papperstidningen i morgon! (Men ni får förståss se bilden redan nu!)


Länk till artikeln:

http://www.nsd.se//nyheter/artikel.aspx?ArticleID=3785509

Nu MÅSTE jag sova - återkommer alltså mer fler bilder längre fram!

I morgon är det föresten Sylvia-clinic på hästmässan i Boden, kl 19-21. HOPPAS att det inte är lika kallt och regnigt som idag!

Inga kommentarer: