torsdag 13 mars 2008

Blir det någon isritt till Gråsjälören???

Fortsatt plusgrader ute - plask, plask, plask... Enligt väderprognosen ska det dock bli kallare natten till lördag... kan man lita på det? Får väl ändå avvakta till i morgon innan vi fattar något beslut.

Min hälsa är väl inte mycket roligare än vädret just nu... Feykir har fått vila sedan i lördags, för jag har bara ont och är trött, trött, trött. Hade bestämt att jag ändå skulle släpa mig till stallet idag... men när det kom till kritan orkade jag helt enkelt inte när jag kom hem från jobbet... Ifall det ändå blir Gråsjälören på lördag, kommer jag att kunna rida då?

En ljuspunkt är att vi bokat en ny resa till varmt land - Sharm El Sheik i Egypten den här gången - i slutet av april! Värme är det enda som riktigt hjälper mot min värk. Men jag får inte vara risig ända till dess för det ska ju snart vara Atlikurs och vi behöver verkligen en kurs, Feykir och jag!

Inga kommentarer: