onsdag 29 augusti 2007

Kan någon skicka ett stabilt högtryck??!!

I går jobbade jag på eftermiddagen, men idag blev jag tvungen att stanna hemma igen... Till helgen har vi Atli-kurs (fre-sö) och då MÅSTE jag orka vara med! Det är tillräckligt trist att jag fick stryka mig från tävlingen i Skellefteå och dessutom beslutat att inte ta sista chansen att tävla i år... I går var nämligen sista anmälningsdagen till Bifrosts hösttävling och jag skickade inte in någon anmälan.

Men kursen känns hur viktig som helst! Det är bara andra gången det här året som jag lyckas få plats på en Atli-kurs. Tidigare red jag alltid kurs för Nina K istället och de som gått länge för Atli har förståss förtur. Ringde Sylvia och vi kom fram till att hon ska be Atli träna Feykir åt mig på fredag, så satsar jag på att rida själv lördag och söndag. Det MÅSTE gå! Kan någon vara bussig att skicka hit ett stabilt högtryck så kanske mina leder skärper till sig??!!

Inga kommentarer: